
Prekių pristatymo taisyklės
Prekes siunčiame Lietuvoje ir visame pasaulyje
Užsakymus išsiunčiame per 24 val po apmokėjimo gavimo (išskyrus savaitgalius ir šventines dienas)
Esant didžiuliam užsakymų kiekiui , jie g.b. išsiunčiami per 2-3 d.d.
Kaip greičiau gauti užsakymą? Užsakius prekes ir informavus telefonu, pgl. galimybes tą pačią akimirką užsakymą vykdome nedelsiant. Neradus laiško/informacijos apie užsakymą ir jo vykdymą, patikrinkite “šiukšliadėžę/”spam” arba susisiekite tel. 8 698 25282
1.Paštomatai: LP Express (1-2d.d.), Omniva (1-2d.d.), Pickup (1-2d.d.)
LIETUVA:
OMNIVA paštomatai 3.99 €, nuo 60 € užsakymus siunčiame NEMOKAMAI
Lietuvos Paštas EXPRES paštomatai 3.99 €
Visos kitos pasaulio šalys – Lietuvos Paštas 9.99 €
Prekių grąžinimo taisyklės
1.1. Prekių grąžinimas vyksta remiantis Lietuvos Respublikos nustatytų ir galiojančių teisės aktų tvarka.
1.2. Prekės grąžinimas vykdomas dėl jų defekto, trūkumo. Pardavėjas neatsako už prekių sugadinimą, netinkamai jomis naudojantis ar siuntimo metu dėl netinkamo tarnybų darbo.
1.3. Pirkėjo pageidavimu prekės keičiamos analogiška preke. Jei pardavėjas neturi galimybių apkeisti prekės, visi pinigai, grąžinus prekę pardavėjui, už prekę yra grąžinami per 14 d.d., banko pavedimu į nurodytą sąskaitą.
1.4. Gavus ne tą užsakytą prekę ir pirkėjui informavus, pardavėjas savo sąskaita vykdo prekių keitimą
1.5. Jei pirkėjui nepatiko prekės pvz. spalva, pardavėjas keičia į kitą spalvą ar alternatyvą, prieš tai grąžinus prekę neardyta pakuote ir nepažeistą. Siuntimo išlaidas padengia pirkėjas.
1.6. Prekių grąžinimas pardavėjui negalimas išperkamuoju paštu.
1.7. Užsakymo atšaukimas negalimas, kai užsakymas jau išsiųstas, t.y. siunčiamas gavėjui.
1.8. Apsigalvojus dėl pirkinio, paprašius pinigų grąžinimo, pardavėjas, atgavęs ir įvertinęs prekes, grąžina visus užsakymo pinigus, tačiau išskaičiuoja siuntimo mokestį, kurį turėjo sumokėti, siųsdamas pirkėjui